Stacaravans: Mooiste plek aan het strandje in Schaijk, N-Brabant

Aangeboden: Mooiste plek aan het strandje in Schaijk, N-Brabant Prijs: € 4.200,00

Geweldig uitzicht, aan het zwemwater dus geen gesjouw met badlakens,bedjes enz.
evt ruilen met een camper. De plaats is ruim 150m2. Heide en bos zo in te lopen
Er staat een Stacaravan, een kleine trek caravan en een schuurtje op. Nog genoeg ruimte over buiten voor eettafel, ligbedjes en natuurlijk mijn lievelingsplekje een hangmat tussen de 2 bomen.
Door de drukte van ons gezin, weer een baby, hebben we te weinig tijd over.

Camping de Maashorst te Schaijk in Noord-Brabant
De camping is het hele jaar toegankelijk de jaarlijkse kosten stageld is 2100,-
Er mag oficieel niet gewoond worden van de gemeente,maar...

De stacaravan is wat oud en zou wel aan vervanging toe zijn volgens mijn man, ik zelf vind dat er alleen 2 dingen nodig zijn om te vervangen, een nieuw dakluikje douche en een kleine lekkage onder de wasbak douche.
Want de rest is gewoon goed, 3 slaapkamers, waarvan 2 grote en 1 kleine (ik gebruikte deze als bergruimte). Een klein zit gedeelte maar met uitzicht over het water.
Gaskachel, geiser, gasstel.
werkt op grote gasflessen (te koop op de camping)
De kleine trekcaravan gebruikte mijn dochter als speelhuisje, maar daar zou je extra slaapruimte hebben.
De schuur vind ik wel dat die aan vervanging toe is, hij lekt nog niet.

Bij deze Camping plek betaal je dus ook voornamelijk voor de plek, want het is de mooiste plek van de camping.
Er is mij verteld dat als je de stacaravan laat op halen door ijzerhandelaars krijg je ongeveer 900,- terug.


Wij zoeken voor deze plek een net stel, want de camping eigenaar gaat niet zomaar akkoord met de evt koop.

Bij evt. ruilen met camper; zoeken wij een APK goedgekeurde onderhouden camper, met wc, wasbak, en aparte zij ingang. Een camper waarin je recht op kan staan met ramen (dus geen zelf omgebouwde bus).
Ongeveer 4 tot 6 meter lengte
graag ook eerst foto's sturen.
Bellen graag tussen 10:00 en 21:00

O,ja we hebben ook nog 1 auto te koop wegens gezinsuitbreiding. een firebird dus klik op mijn advertenties voor meer info.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Stacaravans